London Life

Ich bin in meinem zweiten Hause angekommen. 5 Tage London liegen vor mir. Ich habe viel vor in den nächsten Tage. Ein Gespräch auf der Central St. Martins, Freunde treffen, Ausstellungen besuchen, Vintageläden abklappern und genau es ist ja noch London Fashion Week. Es regnet im Moment und ich liebe es. London bei Regen- So viele Erinnerungen an früher. Ich schicke schon ein paar erste Eindrücke von den Strassen Londons ins ferne Wien. Später mehr!

Here I am: finally at my second home. I'll stay in London for 5 days. There is a lot going on right now. I have an appointment at Central St. Martins, will visit exhibitions, will search for cool vintage pieces at my favorite stores and well its fashionweek and I may see some shows. Its poring now and I love it! Rainy London- so many memories back to the old times. To begin with I send you some impressions right form the streets of London. More later today!


Bild/ Picture: Alexandra Bondi de Antoni
x, a.

Keine Kommentare: